Regulamin sklepu

I. Postanowienia ogólne

Sklep internetowy SAS Mental działa pod adresem: [adres strony sklepu] i prowadzony jest przez: Sebastian Andrzej Sójka (SAS Mental), ul. Uniwersytecka 13, Altus, 17 piętro, 40-005 Katowice. Kontakt: sojkasasmental@gmail.com, tel. 503-018-325.

Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień,
realizacji usług, płatności, odstąpienia od umowy, zwrotów i reklamacji.

II. Definicje

  • Sklep – sklep internetowy SAS Mental.Sprzedawca – SAS Mental, Sebastian Andrzej Sójka.
  • Klient – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna składająca zamówienie.
  • Produkty – sesje treningu mentalnego, pakiety szkoleń mentalnych, materiały cyfrowe.
  • Usługi – indywidualne lub grupowe konsultacje, szkolenia i warsztaty prowadzone przez Sprzedawcę.

Umowa zawarta na odległość – umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem w ramach sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.

III. Zasady korzystania ze sklepu

Klient zobowiązany jest do korzystania ze sklepu zgodnie z prawem, zasadami współżycia społecznego i postanowieniami niniejszego regulaminu.
Do korzystania ze sklepu konieczne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu, przeglądarki oraz aktywnego adresu e-mail.

IV. Oferta i ceny

W sklepie oferowane są: sesje treningu mentalnego (online lub stacjonarne), pakiety
szkoleń mentalnych, produkty cyfrowe (nagrania, materiały edukacyjne).

Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i podawane są w
złotych polskich (PLN).

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen, jednak zmiany nie dotyczą zamówień już złożonych.

V. Składanie i realizacja zamówień

Zamówienia można składać przez stronę internetową sklepu 24/7.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.

Umowa zostaje zawarta w chwili potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.
W przypadku produktów cyfrowych Klient otrzymuje je w formie dostępu elektronicznego (link, e-mail).

W przypadku usług (sesje, pakiety szkoleń) – termin realizacji ustalany jest indywidualnie między Sprzedawcą a Klientem.

VI. Płatności

Klient może dokonać płatności za pomocą dostępnych w sklepie metod (np. Przelewy24, karta płatnicza, BLIK).

Płatność jest warunkiem realizacji zamówienia.

W przypadku szkoleń i sesji terminowych – brak opłaty w ustalonym terminie oznacza rezygnację z rezerwacji.

VII. Prawo odstąpienia od umowy (zwroty)

Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, bez podania przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy przesłać oświadczenie na adres e-mail: sojkasasmental@gmail.com.

Zwrot płatności zostanie dokonany w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku: sesji treningu mentalnego lub szkoleń, które zostały w pełni zrealizowane przed upływem terminu odstąpienia, usług, których realizacja rozpoczyna się przed upływem 14 dni od zawarcia umowy, za zgodą Klienta, treści cyfrowych dostarczonych drogą elektroniczną, jeśli ich realizacja rozpoczęła się za wyraźną zgodą Klienta.

VIII. Reklamacje

Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą funkcjonowania sklepu, zakupionych sesji, szkoleń lub produktów cyfrowych.

Reklamację można zgłosić mailowo na adres: sojkasasmental@gmail.com.

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych.

IX. Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest SAS Mental – Sebastian Andrzej Sójka.

Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami RODO, w celu realizacji zamówienia i kontaktu z Klientem.

Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.

X. Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronie sklepu.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany obowiązują od chwili opublikowania na stronie sklepu, z zastrzeżeniem, że nie mają wpływu na zamówienia złożone przed zmianą.